Enhver form for vrede er dybest set udtryk for, at vi forholder os til noget, vi finder uretfærdigt.
Men hvordan udtrykker man sin vrede konstruktivt, uden selv at blive uretfærdig?

Læs Bliv ven med din vrede

 

Sorg kommer når vi føler en kærlighed som vi ikke kan give videre. Vi sørger over at have mistet, over ikke at skulle opleve det mistede igen. Alle mennesker bliver udsat for sorger i løbet at deres liv. 

Læs Sorg tager tid

 

Apati bunder ofte i skyld og skam, som er tanken om at vi har gjort noget forkert, noget som er frygteligt og utilgiveligt. Læs hvordan du giver slip på din skyldfølelse og kommer videre.

Læs Apati og hvordan den overvindes 

 

Frygt afholder os fra at leve livet fuldt ud. Jo stærkere frygten er, des mere vil den påvirke os. Men man kan lære at blive bedre til at tackle sin frygt.

Læs Når frygt står i vejen 

 

Her får du 6 råd til hvordan du kan komme hurtigere gennem influenza og forkølelse. Hvis du mærker at der er influenza på vej, så gå straks i gang med at styrke dit immunforsvar.

Læs Hjælp mod forkølelse og influenza

 

Ved at prøve en eller flere af syv simple øvelser, kan du teste dine clairvoyante evner - eller du kan bruge øvelserne til at optræne dine evner.

Læs Test dine clairvoyante evner

 

For de fleste mennesker er det at skabe fremtiden, ikke noget man gør. De fleste mennesker bruger mere tid på at planlægge deres næste ferie, end på at planlægge deres liv. At skabe fremtiden, betyder at vælge hvad du ønsker der skal ske, mange år frem i tiden.

Læs Skab din fremtid – nu

 

Du kan lave dig selv en lækker og energigivende smoothie af hindbær, blåbær, banan, honning, vanille og rismælk.

Læs Mere energi med smoothie

 

5 minutters åndedrætsøvelser er nok til at give mere energi og klarhed. Du kan gøre det hvor som helst og når som helst. Det kan både hjælpe på træthed, lette spændinger og styrke din sundhed, når du trækker vejret bedre.

Læs Træk vejret og få ilt til hjernen

 

Kroppen har brug for fedtstof for at fungere optimalt. Fedt opbygger og styrker hjerne, knogler, nerve- og immun-system. Det er desuden nødvendigt at spise fedt, for at kunne optage de fedtopløselige vitaminer. Det er også vigtigt, at spise det rigtige fedt.

Læs Olie og smør - det livsnødvendige fedt

 

Alsidig kost er sjældent nok, de fleste mennesker har brug for et vitamintilskud. Kroppens vitaminbehov øges ved for eksempel dårlige spisevaner og stress.  Forbrug af kaffe, the, alkohol, tobak og p-piller øger også behovet for vitaminer.

Læs Vitaminer - en kort guide

 

Drikker du vand nok, hver dag? Ved du hvor meget vand du har brug for? Kan du mærke når du er tørstig, og drikker du vand når du føler tørst? Kender du signalerne på at du er dehydreret?

Læs Vand - et livsvigtigt næringsstof

 

Din krop har brug for søvn for at genopbygge og heale. Her kan du finde ud af, hvor meget søvn du har brug for, og hvordan du får en bedre søvn.

Læs Søvn er vigtigt for et godt helbred

 

Gennem meditation kommer vi i kontakt med vores indre stemme, og kan opleve os selv og verden som en helhed. Jo dybere vi trænger ind i os selv, des nærmere kommer vi også svarene på alle de spørgsmål, der rører sig i os.

Læs Sådan mediterer du

 

Alle de løse ender, giver mudder i vores energisystem. De ligger i vores underbevidsthed, og tærer på vores energi.
Du kan rydde op og skabe klarhed, ved at tænke over 4 enkle spørgsmål.

Læs Skab klarhed i dit sind

 KontaktNyhedsbrev | Facebook
© Copyright 2001-2018 www.annettaagot.dk. All Rights Reserved

Denne hjemmeside bruger cookies til at få hjemmesiden til at fungere, til at huske dine indstillinger og til statistik. Her kan du læse mere om cookies..

  Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.